zondag 29 januari 2012

something old, something new, something borrowed, something bleu


Trouwen....neeje neeje! Niet direct iets voor mij, maar indien ik de sprong zou wagen dan had ik mijn 'something bleu' al gevonden. Omdat we volop in de sfeer zitten van de blauwe vogel leek het me geschikt om uit te wijden over dit gevleugelde blauwe beestje, zij het eentje waar weinig leven in zit, maar wel een gecrocheteerd met een hoog knuffelgehalte als je het mij vraagt! Deze gehaakte creatie is van de hand van Sarah Braekman, de lady achter  'Mind that bird crochet', Ze maakt coole gehaakte creaties, van vogels, octopussen en cupcakes tot cartoonfiguren en gehaakte snorren.

 it's my lucky day:  ik heb mijn 'l'oiseau bleu gevonden bij 'Mind that bird crochet'.



ook deze witte duif speelt een rol in het sprookje van Maeterlinck. Ik vind ze heel mooi!

 

Niet alleen gehaakte knuffels, maar ook leuke gehaakte accesoires zoals deze ketting!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten